هوش مصنوعی

8 هندزفری بلوتوثی برتر QCY؛ معرفی مدل های خوش قیمت و پرقابلیت

در بین برندهای مختلف چینی که در بازار لوازم جانبی و محصولات هوشمند ایران فعالیت می نمایند، احتمالاً نام برند QCY بیش از همه به گوش شما خورده است. این شرکت چینی که فعالیت خود را با فراوری هدفون های بی سیم به عنوان بخشی از زنجیره زیست محیطی شیائومی از سال...

16 شهریور 1402

اپلیکیشن شبکه اجتماعی BeFake معرفی گردید؛ با هوش مصنوعی از واقعیت فاصله بگیرید

اپلیکیشن شبکه اجتماعی نو BeFake AI با ایده ای در نقطه مقابل اپلیکیشن BeReal معرفی گردید. سازنده این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر خود را دستکاری کنید. آن ها می گویند واقعیت این است که بسیاری از لحظات زندگی ما جذابیت خاصی...

1 شهریور 1402

رونمایی از پرتقال 39 دلاری اپل!

اگر قرار باشد با هوش مصنوعی کسی را دست انداخت چه کسی بهتر از تیم کوک مدیرعامل اپل که کمپانی تحت مدیریتش از بزرگترین پیشگامان عرصه فناوری است.

29 خرداد 1402

تماشا پشت دیوار با عینکی مجذوب کننده و البته ترسناک

زومیت نوشت: هوش مصنوعی فقط یکی از فناوری هایی به شمار می رود که سرعت رشد سرسام آوری دارد. جدیدترین پیشرفت تکنولوژی در MIT مربوط به واقعیت افزوده است. محققان درحال حاضر روی دستگاهی کار می نمایند که به افراد اجازه می دهد پشت دیوارها و موانع را ببینند. اگرچه...

5 خرداد 1402

آنالیز رابط کاربری تازه One UI 5 سامسونگ

تجربه ای نو از راحتی و امنیتدنیایی که برای هر فعالیتی ابزار و وسیله ای خاص دارد و هرکاری به وسیله تعداد مشخصی برنامه پیش می رود قطعا به محیطی احتیاج دارد که در آن همه کارها به بهینه ترین شکل ممکن انجام گردد.

29 اسفند 1401

هوش مصنوعی می تواند هر چه را که می بینیم بار دیگر ترسیم کند!

یک مطالعه نو نشان داده که چگونه هوش مصنوعی می تواند فکر را بخواند و مجدداً تصاویری را که یک شخص شاهد آن بوده است، دوباره ایجاد کند.

18 اسفند 1401

زیرساخت های تست و آزمون خودروهای برقی در کشور تکمیل می گردد

زیرساخت های مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می گردد.

25 بهمن 1401

برگزاری اولین همایش روز هوش مصنوعی با مشارکت و حمایت همراه اول

اولین دوره همایش روز هوش مصنوعی با حمایت مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول شروع به کار کرد.

19 بهمن 1401

چگونه تعداد کاربران روزانه ChatGPT در 40 روز از 10 میلیون نفر عبور کرد؟

به احتمال زیاد تعداد کاربران ChatGPT در آینده افزایش می یابد؛ هرچند درحال حاضر این چت بات به یک ترند تبدیل شده است و شاید این موضوع در آینده تغییر کند و حتی هوش مصنوعی دیگری جای آن را بگیرد. البته با توجه به توانمندی های ChatGPT، موضوع دوم تقریباً غیرممکن...

13 بهمن 1401

اگر استیو جابز زنده بود درباره ChatGPT چه می گفت؟

دیجیاتو نوشت: ChatGPT این بار سناریوی ویدیویی را نوشته است که در آن استیو جابز با صدایی شبیه سازی شده، درباره این چت بات صحبت می کند.

6 بهمن 1401

غول فناوری چگونه کاربران را ادب می نماید؟ ، ویژگی درخواست زیبا به دستیار صوتی گوگل اضافه شد

دستیار صوتی گوگل به ویژگی درخواست زیبا مجهز شد. این ویژگی کاربران را تشویق می نماید درخواستهای خود را مودبانه تر مطرح نمایند.

1 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوشی گلکسی اس 9 تا ویژگی های آیفون 2020

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

27 آذر 1401

بوریس ویلیس دوباره به جان سخت باز می گردد؟

بروس ویلیس هنرپیشه آمریکایی و از ستاره های هالیوود که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری آفازی، تصمیم به کناره گیری از بازیگری گرفت، بیان نمود که حق جعل (دیپ فیلک - Deep Fake) خود را فروخته است. این امکان هست که او بتواند در مقطعی از زمان در پروژه دیگری در نقش...

10 مهر 1401

خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات مراسم بیلد 2022 مایکروسافت

در این مطلب، خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات و رونمایی های مراسم بیلد 2022 مایکروسافت را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا اگر به هر دلیلی نتوانستید مراسم را مشاهده کنید، از جدیدترین محصولات و برنامه های بزرگ ترین شرکت نرم افزاری جهان آگاه شوید.

16 تیر 1401

استفاده از فناوری پرسرعت هوش مصنوعی برای ساخت ابررایانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این شرکت تراشه های گرافیکی تازه مجهز به هوش مصنوعی تولید کرده که ساخت ابررایانه های قدرتمندتر را ممکن می کند. تراشه H100 و یک تراشه پردازشی تازه به نام Grace CPU Superchip، بر اساس فناوری شرکت انگلیسی ای آر ام تولید شده است.

23 اردیبهشت 1401

بمب افکن پنهانکار چین، کابوس آمریکا

در راستای مسابقه تسلیحاتی میان چین و آمریکا، گزارش هایی منتشر شده که چین بمب افکنی ساخته که دارای توانایی های غیرعادی بوده که می تواند منافع آمریکا و حتی خود خاک آمریکا را در خطر بزرگی قرار دهد.

7 دی 1400

معرفی بهترین رقیب گوشی های گلکسی A سامسونگ

گوشی OnePlus Nord 2 5G محصول میان رده جدیدی است که قرار است جایگزین گوشی Nord محبوب گردد. OnePlus Nord یکی از پرفروش ترین گوشی های میان رده سال گذشته در دنیا بود و این اولین تلفن هوشمند میان رده این برند بود. اگرچه این دستگاه هیچ نسل قبلی ای نداشت، اما بلافاصله به رقیبی...

21 مرداد 1400

گرفتاری برجام در دقیقه 90 ، معامله عظیم آرامکو ، علی بابا محکوم شد

تنها شش هفته دیگر از زمان توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی مانده است. اگر آمریکا 1500 تحریم علیه ایران را برطرف نکند شرایط سخت خواهد شد.

12 اردیبهشت 1400

استفاده از نمایشگرهای سرتاسری در محصولات مرسدس بنز با استفاده از MBUX Hyperscreen

مرسدس بنز مانور ویژه ای روی EQS داده و آن را خودرویی می داند که قواعد را بر هم خواهد زد.

13 بهمن 1399

اعزام 20 شرکت دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه 2020 GITEX

استارتاپ های برگزیده ایرانی متقاضی حضور در نمایشگاه جیتکس، پس از خاتمه رقابت دو روزه، برای اعزام به نمایشگاه جیتکس معرفی شدند.

7 آبان 1399
تعداد: (22)