پرداخت نخستین معوقه کارگران هفت تپه تا ده روز آینده

به گزارش وبلاگ تپلینک، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از پرداخت نخستین حقوق معوقه 1400 کارگران شرکت هفته تا 10 روز آینده اطلاع داد.

پرداخت نخستین معوقه کارگران هفت تپه تا ده روز آینده

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تپلینک، عبد علی ناصری با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت هفت تپه حدود 4500 نفر کارگر دارد گفت: کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه، ماه های تیر، مرداد و شهریور 1400 حقوق دریافت ننموده اند که تا 10 روز آینده و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته نخستین معوقه حقوق این کارگران پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: با بانک ملی خوزستان هماهنگی به عمل آمده تا در شعبه هفت تپه این بانک، حسابی برای جذب منابع و تامین اقتصادی از سوی شرکت توسعه نیشکر و بانک ها افتتاح گردد.

آقای ناصری با بیان اینکه بانک های ملی و صادرات هر کدام 40 درصد و وزارت جهاد کشاورزی بیست درصد سهام شرکت توسعه نیشکر را دارا هستند گفت: این سهامداران با همین نسبت، سهام شرکت کشت و صنعت هفت تپه را نیز بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: پس از واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت تپه به بخش خصوصی و مسائل پیش آمده پس از واگذاری، این مجموعه دوباره به دولت و مجموعه سازمان توسعه عودت داده شد و از آنجا که سازمان توسعه، تخصصی در زمینه نیشکر نداشت با هماهنگی های به عمل آمده، شرکت کشت و صنعت هفت تپه به مجموعه توسعه نیشکر واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تپلینک به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با بیان این که پس از واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت تپه به این مجموعه در شب گذشته، اعضای هیئت مدیره آن را انتخاب و حکم آنان را امروز، ابلاغ نموده ایم گفت: شرکت کشت و صنعت هفت تپه سالانه ظرفیت فراوری 100 هزار تن شکر سفید را داراست، اما فراوری کنونی این مجموعه حدود 20 هزار تن است بنابراین اگر فرایند فراوری در شرکت کشت و صنعت هفت تپه عادی گردد همچتین با انجام بازسازی در مجموعه های مختلف هفت تپه، این شرکت در مدت سه سال سوده می گردد و می تواند منابع مورد احتیاج خود را تامین کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرداخت نخستین معوقه کارگران هفت تپه تا ده روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت نخستین معوقه کارگران هفت تپه تا ده روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید