پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مُخل جریان تربیتی است خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تپلینک، حاجی میرزایی گفت: پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مخل جریان تربیتی است و آن را غیرقانونی می دانیم.

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مُخل جریان تربیتی است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تپلینک، حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمینه همکاری مشترک با وزات ارشاد از قبل هم وجود داشته است، گفت: در این جلسه برای همکاری های مشترک دیگر هم مذاکرات انجام شد و عرصه های متنوعی تری را شناسایی کردیم، همه اصرار این است که در همین ماه های پایانی دولت پایه این همکاری ها شکل گیرد و مستحکم شود.

او اضافه کرد: توسعه کتاب و کتابخوانی در اولویت ها قرار گرفته است. در مدارسی که تازه ساخته می شوند، ساخت کتابخانه را مورد توجه قراردادیم و اگر در مواردی کاستی هایی داریم به دلیل محدودیت هایی است که این روز ها گریبانگیر دستگاه های اجرایی شده است و به محض رفع آن برای جبران کاستی ها اقدام می شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره پیش ثبت نام مدارس غیردولتی در ایام فعلی شرح داد: هم در شرایط کرونا و در شرایط غیر از آن چنین رویه ای را توصیه نمی کنیم و آن را مخل جریان تربیتی و غیرقانونی می دانیم و نباید انجام شود.

حاجی میرزایی درباره تعیین تکلیف 88 هزار معلم برای تبدیل شرایط و استخدام اعلام نمود: تکلیف قانونی ما تا پایان برنامه ششم است و امیدواریم که تا ماه های اولیه 1400 تعیین تکلیف شود.

او درباره اظهارات معاون خود مبنی بر محاسبه نشدن حق التدریس اسفند سال گذشته گفت: سیاست ما در خصوص پرداخت حق التدریس شاغلان و بازنشسته ها تغییر نکرده است و هرکس متناسب با کارش حقوق دریافت می کند. چون مبالغ کامل نیست برای برخی همکاران شائبه به وجود آمده است که بخشی از حق التدریس داده نمی شود، در حالی که هرکس کار کرده است، حتما حق الزحمه

وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق نیرو های خدماتی با اشاره به اینکه این موضوع جزو اختیارات وزارتخانه نیست، تاکید کرد: فرایند اداری را با شورای حقوق و دستمزد آغاز کردیم هرچند ما مرجع اجرای کار نیستیم، اما آن را پیگیری می کنیم و مشکل کمبود حقوق را قبول داریم.

حاجی میرزایی درباره پیش فروش کتاب های درسی هم گفت: مطابق سال قبل، فروش کتاب ها را خواهیم داشت. امسال کتاب ها علاوه بر اینکه مطابق سال قبل تولید شده است همه کتاب ها به QR کد مجهز است و اماکن استفاده از کتاب های کمک درسی و مختواب مجازی از این طریق فراهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مُخل جریان تربیتی است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش ثبت نام مدارس غیردولتی، مُخل جریان تربیتی است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید