گل محمدی: مقابل سپاهان شرمسار طرفداران شدیم، کار برای قهرمانی سخت شد

به گزارش وبلاگ تپلینک، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت به سپاهان به غیبت خود در نشستهای خبری سرانجام داد و گفت: کار برای قهرمانی سخت شد اما از بازیکنانم می خواهم تسلیم نشوند.

گل محمدی: مقابل سپاهان شرمسار طرفداران شدیم، کار برای قهرمانی سخت شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزری دانشجو، حساس ترین ملاقات هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 16:45 دقیقه امروز شنبه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی برگزار گردید که این ملاقات با فزونی یک بر صفر سپاهان به انتها رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مدت ها در نشست های خبری غایب بود، امروز به این غیبت انتها داد و درباره شرایط مسابقه شرح داد.

گل محمدی گفت: باید از طرفداران عذرخواهی کنم. با حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم آن ها را مسرور کنیم. شرمسار هستیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود و در همان نیمه با 10 نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بچه ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه ای انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود، اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی که خوردیم در دقیقه ای بود که نمی شد جبران کرد.

وی اضافه کرد: به نیمه دوم بازیکنانم افتخار می کنم. باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله در جدول زیاد شد. نباید ناامید بشویم. باید کوشش کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می خواهم این است که تسلیم نشوند و فکر ننمایند قهرمانی از دست رفته است. کار سخت است، ولی به آینده امیدواریم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت پورعلی گنجی تاکید نمود: خبر خاصی ندارم. قرار بود ام آر آی کند. الان در بیمارستان است و اطلاعی ندارم. گردن این بازیکن آسیب دید.

گل محمدی در مورد 10 نفره شدن تیمش و اضافه کردن عیسی آل کثیر به خط حمله توضیح داد: مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم جایگزین کردیم. می خواستیم به فضای پشت دفاع حریف برسیم و بهتر دفاع کنیم.

وی درباره مسائل مالی پرسپولیس اظهار کرد: بازی را باختیم و امتیازی نگرفتیم. الان درباره این مسائل صحبت کنیم، گوش شنوایی نیست و این صحبت ها خریداری نخواهد داشت. در هر باشگاهی وقتی یک تیم می خواهد قهرمان بگردد و به روز های خوب برگردد باید همه وظایف خود را به درستی انجام بدهند. فعلاً در این مورد صحبتی ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود به زودی راجع به خیلی از مسائل صحبت خواهد نمود و علت سکوتش گفت: اتفاقات زیادی در چند ماه اخیر رخ داد. نمی خواهم زیاد مسائل را باز کنم. هم داخل تیم و هم بیرون تیم و هم در بحث وضعیتی که برایمان وجود داشت بخصوص در بحث داوری؛ در آمار اشتباهات داوری تیم ما صدر جدول است. تیم ما باخته است و اگر حرفی بزنیم شاید کسی اهمیتی ندهد. یک نمونه اش را بگویم. در 5 دقیقه آخر بازی امروز دو خطای راحت را داور به سپاهان هدیه داد.

گل محمدی از وبلاگ تپلینک خواست که این دو صحنه را بعدا مرور نمایند. وی اضافه کرد: راحت بازی را به حریف دادند. نمی خواهم زیاد راجع به بحث های گذشته صحبت کنم. در آغاز صحبتهایم گفتم که شرمسار طرفداران هستم و امیدوارم جبران کنیم.

وی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با سپاهان در جدول و اینکه آیا ممکن است تمرکز پرسپولیس بیشتر روی جام حذفی باشد، تاکید نمود: برای هر دو جام باید بجنگیم و تمرکز کنیم. درست است فاصله با سپاهان زیاد شد، اما ناامید نیستیم و تسلیم نمی شویم. هر دو جام برایمان مهم است. شک نکنید با تمام وجود بیشتر کار و کوشش می کنیم. تنها راهی که می توانیم انتخاب کنیم همین است.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: قبل از بازی اتفاقات بدی برایمان رخ داد. یکی بحث مصدومیت و بیماری بازیکنان بود. 5 -6 نیمکت ما در حد 5 دقیقه می توانستند بازی نمایند. مصدومیت ها و بیماری ها بدموقع به ما ضربه زد و شرایط را برای اینکه بتوانیم نسبت به حداقل بازی قبل سخت کرد و تغییر اجباری داشتیم. این ها بازیکنان بزرگی هستند، ولی شرایط نیمکت ما خوب نبود و نفراتی که بازی کردند مثل گولسیانی و هنانوف در حد 5 - 6 دقیقه بودند. نیمه اول سپاهان هم خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی خوب این تیم قرار گرفتیم. در نیمه دوم خوب دفاع کردیم، اما در دقیقه ای گل خوردیم که جای جبران نبود.

گل محمدی در مورد تعداد بالای مصدومان پرسپولیس و علت این مسئله اظهار کرد: مثلاً محمد عمری یک مصدومیت مزمن دارد و بعد از استراحت خوب می گردد، اما فشار می آورد و این مشکل تکرار می گردد. با فشردگی مسابقات، ممکن است بازیکنان مصدوم بشوند. برای برخی از بازیکنان این آسیب دیدگی طولانی شد. مصدومیت هایی داشتیم که طول کشید. کار را سخت کرد، ولی وقفه ای که بعد از این بازی وجود دارد، فرصت خوبی برای ریکاوری ذهنی و جسمی و رساندن مصدومان و بیماران است.

وی درباره تفاوت فنی بازیکنان نیمکت نشین و بازیکنان اصلی اعلام کرد: زیاد اعتقادی ندارم. همه بازیکنانی که داریم شرایط تقریباً برابری دارند. در هر تیمی شاید سه، چهار نفر ممتاز باشند، ولی در کل بازیکنانی که بیشتر بازی نموده اند بیشتر در شرایط بازی هستند و اعتماد به نفس بیشتری دارند. وقتی تغییرات ایجاد می گردد، بازیکنی که وارد زمین می گردد از شرایط مسابقه دور است. این اتفاق برای چند نفر رخ داد. در هر تیمی رخ می دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: مقابل سپاهان شرمسار طرفداران شدیم، کار برای قهرمانی سخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مقابل سپاهان شرمسار طرفداران شدیم، کار برای قهرمانی سخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید