گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر مجذوب کننده و قیمت 120 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تپلینک، موتورولا اوایل 2023 از گوشی موتو G13 رونمایی کرد که از نمایشگر HD+ بهره می برد ولی مدل های G23 و G53 با نمایشگر 1080p عرضه شدند. اما اگر در پی استفاده از نمایشگر FHD+ بودید باید گوشی G73 را خریداری می کردید. حالا موتورولا در هند از گوشی موتو G14 رونمایی نموده که از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+ بهره می برد.

گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر مجذوب کننده و قیمت 120 دلار معرفی گردید

مقدار این نمایشگر به 6.5 اینچ می رسد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. البته رفرش ریت این گوشی 60 هرتز است و برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی از نمایشگر 90 هرتزی استفاده می کرد. ولی با توجه به افزایش قابل توجه رزولوشن، این کاهش رفرش ریت منطقی است.

قلب تپنده این گوشی چیپست Unisoc T616 است که از فناوری ساخت 12 نانومتری بهره می برد. پردازنده استفاده شده در این چیپست نسبت به G85 موجود در نسل قبلی تفاوت زیادی ندارد اما از نظر پردازنده گرافیکی عملکرد بهتری ارائه می دهد. انرژی موتو G14 از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 15 وات پشتیبانی می نماید. البته همراه با این گوشی، یک شارژر 20 وات در اختیار شما قرار می گیرد.

در این گوشی، جک هدفون هم قرار گرفته و بنابراین به راحتی قادر به بهره گیری از هدفون های سیمی هستید. ضمناً نباید اسپیکرهای استریو را از قلم بیندازیم. در کنار پشتیبانی از دو سیم کارت، امکان قرارگیری یک کارت حافظه microSD هم وجود دارد. برای خرید این گوشی بین ظرفیت های مختلف رم و حافظه داخلی نمی توانید دست به انتخاب بزنید و فقط یک مدل 4/128 گیگابایتی به فروش می رسد.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واقع شده است و کنار آن سنسور تشخیص عمق تعبیه شده است. به منظور ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره ببرید. هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی قادر به ضبط فیلم های 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند. این گوشی با قیمت 120 دلار راهی بازار هند می گردد و هنوز در خصوص تاریخ عرضه در بازار جهانی، چیزی اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر مجذوب کننده و قیمت 120 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی موتورولا موتو G14 با نمایشگر مجذوب کننده و قیمت 120 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید