تحقق بیش از 95 درصدی تعهد اشتغال استان تهران

به گزارش وبلاگ تپلینک، تهران (پانا)- استاندار تهران با اشاره به میزان تحقق اشتغال استان گفت تعهد اشتغال استان تهران 96 هزار نفر بوده که 90 هزار شغل یعنی بیش از 95 درصد تحقق یافته است.

تحقق بیش از 95 درصدی تعهد اشتغال استان تهران

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح 339 طرح صنعتی، فراوریی و معدنی استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: از همه فرمانداران، ائمه آدینه، فعالین مالی، مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه که کوشش کردند تا شاهد این اتفاق ارزشمند در سال جهش فراوری باشیم قدردانی می کنم که 339 طرح با سرمایه گذاری 5200 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی 10 هزار و 589 نفر افتتاح شد که اتفاق کم سابقه ای بوده است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال استان تهران 96 هزار نفر بوده که 90 هزار شغل یعنی بیش از 95 درصد تحقق یافته است، اضافه کرد: از فعالین بخش مالی و همراهی بانک ها و از همکاران دولتی در شهرک های صنعتی، صمت و غیره که سبب پویایی و تحول حوزه صنعت شدند، تشکر می کنم و در شهرستان ها نیز این مهم پیگیری شده تا در 1400 قدم های بیشتری برداریم.

استاندار تهران توضیح داد: در سال 99 در کاهش نرخ بیکاری اقدامات خوبی شاهد بودیم و در پاییز سال جاری نرخ بیکاری به 6.8 درصد رسیده است و تا به امروز 10 درصد رشد برق صنعتی در شهرک های صنعتی را شاهد بودیم. ضمن اینکه 7.5 درصد بیمه اجباری، 6.5 درصد کارگاه های فراوریی و 100 درصد جواز تاسیس افزایش یافته که حکایت از رونق اقتصاد دارد که خواب دشمنان برای شکست ایران اسلامی را آشفته کرد.

محسنی بندپی گفت: هم تحریم ها را خنثی کردیم و هم مسائل ناشی از کرونا تا حدی مدیریت شد و زمانی که ترامپ موضع ضد بشری اتخاذ نموده بود و تحریم های مختلف را بر جمهوری اسلامی اعمال کرد به همت سرمایه گذاران داخلی، فعالین مالی، روان سازی کارها توسط سیستم دولتی محقق شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تحقق بیش از 95 درصدی تعهد اشتغال استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق بیش از 95 درصدی تعهد اشتغال استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید